Mladi ljudi inovativne ideje mogu pretvoriti u biznis

Dino Beslagic i Dino Zjakic Zabavni park Zeleni Otoci

Dino Bešlagić, mladi poduzetnik iz Bosanske Krupe, primjer je kako se, uz odgovarajuću ideju i ambiocioznost može dobiti podrška za pokretanje vlastitog biznisa. Bešlagić je poduzetnik društvenog biznisa Zabavni park „Zeleni otoci” i u intervjuu govori o tome kako je realizirao svoju ideju putem investicije Fondacije “Mozaik”

 

BiH danas slovi za jednu od vodećih zemalja u Evropi kada je riječ o nezaposlenosti mladih. Uprkos ovoj činjenici svjedoci smo pozitivnih priča o uspjehu mladih ljudi u biznisu, a koji su pokrenuli vlastiti biznis i svojim primjerom odlučili potaknuti i druge da se bore sa nezaposlenošću. To demonstriraju putem inovativnih ideja, koje se, zahvaljujući odgovarajućim investicijama, mogu pretvoriti u konkretne biznise.

 
Dino Bešlagić i Dino Zajkić, mladi poduzetnici iz Bosanske Krupe, primjer su svim mladim ljudima kako se, uz odgovarajuću ideju i ambiocioznost može dobiti podrška za pokretanje vlastitog biznisa. Ekipa Dnevnog lista razgovarala je sa Dinom Bešlagićem, jednim od osnivača društvenog biznisa Zabavni park „Zeleni otoci”, kako se mladi ljudi mogu boriti sa nezaposlenošću. Bešlagić ističe kako su ideju o pokretanju ovog biznisa, Zabavni park „Zeleni otoci” realizirali putem investicije Fondacije “Mozaik”. „Zeleni otoci” kao društveni biznis kroz svoju ponudu promoviše prirodna i kulturna bogatstva Bosanske Krupe.

 
Dino, recite nam kako ste došli na ideju da pokrenete biznis „Zeleni otoci“?
Kao ljubitelji prirode i mladi ljudi koji žele da ostanu u BiH, odlučili smo da pokrenemo biznis koji će promovirati prirodne ljepote našeg kraja ali i ponuditi mladim sugrađanima priliku za zaradu i razvoj.

 

Znamo da je za pokretanje biznisa potrebna novčana investicija, kako ste Vi riješili taj problem, obzirom da ste vrlo mladi?
Kroz intenzivan rad u nevladinom sektoru proteklih nekoliko godina uspjeli smo osigurati određeni dio opreme koja nam je potrebna za pokretanje našeg biznisa. Naš rad su pored Fondacije Mozaik prepoznali i lokalni organi vlasti, te smo dobili i podršku općine Bosanska Krupa, ali i vlade USK.

 

Koliko ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima poslovanja?
Ova sezona je posvećena pripremanju biznisa, te testiranju tržišta. Možemo reći da smo zadovoljni kako se stvari razvijaju, te da ćemo iduće sezone pokrenuti biznis u punom kapacitetu.

 

Koji su primarni ciljevi zabavnog parka „Zeleni otoci“ i kakav je doprinos ostvarenja tih ciljeva?
Primarni cilj jeste promocija i zaštita prirodnih bogatstava općine Bosanska Krupa. Tu prije svega mislimo na naše dvije rijeke, Unu i Krušnicu, te planinu Grmeč. Također jedan od ciljeva jeste i uvezivanje malih lokalnih proizvođača domaće hrane i suvenira, čije proizvode nudimo u našim paketima usluga.

 

Koliko je za Vas bitna podrška Fondacije Mozaik?
Fondacija Mozaik nam je dala mogućnost da naučimo osnove pokretanja i vođenja društvenog biznisa, te je pružila veliku podršku za promociju našeg biznisa.

 

Mladi neupitno odlaze. Je li to uopće moguće spriječiti ukoliko se mladim osobama pruži prilika u BiH? Tko će danas mladom čovjeku koji razmišlja svojom glavom moći reći ‘ostani u BiH, uskoro će biti bolje’? Smatrate li da mlade osobe trebaju iskoristiti priliku koja im se pruža kroz djelovanje Fondacije Mozaik da razviju vlastiti biznis?
Smatramo da se i u BiH mogu napraviti dobre stvari. Teška situacija u BiH ne smije biti opravdanje za pasivan stav mladih ljudi. Postoje prilike koje se nude i treba ih iskoristiti.

 

Otkako je počela priča o reformskoj agendi, nije se puno toga promijenilo na bolje, kako Vi kao mlada osoba gledate na priču o reformskoj agendi?
Mislim da mladi ne trebaju previše razmišljati o stvarima na koje, nažalost, ne mogu utjecati, nego da se trebaju okrenuti prilikama i fondovima koje nudi otvaranje prema EU, i na taj način pokušati napraviti „reformu“ u svojim životima.

Podjeli članak